Vragen of Klachten

Uw eerste actie bij vragen/klachten.
Bij aflevering van de lunches wordt de bestelling gecontroleerd en dient deze door u te worden goedgekeurd. Wanneer u op het moment van aflevering, of op een later moment vragen/klachten hebt die betrekking hebben op de geleverde lunches, dient u direct contact op te nemen met de leverende cateraar. 

Levering.
Op het moment van bestellen ontvangen zowel de klant als de cateraar een overzicht van de bestelling. Over verkeerd of onvoldoende geleverde producten is zodoende geen discussie mogelijk; wat op het besteloverzicht staat, wordt geleverd. 

Presentatie.
De presentatie van de lunches op onze website is zo goed als gelijk aan de presentatie van de lunches die u geleverd krijgt. Wanneer u van mening bent dat hetgeen u geleverd heeft gekregen teveel afwijkt van de voorgestelde presentatie, is het raadzaam foto's te maken. Ook bij eventuele beschadiging is het raadzaam foto's van de geleverde producten te nemen. Mogelijk kunnen deze later als onderbouwing van uw vraag/klacht dienen.

Smaak.
Over smaak valt niet te twisten. Op onze website doen wij ons uiterste best de lunch zo duidelijk mogelijk te laten zien en te beschrijven. De lunch wordt gemaakt door professionele koks met een uitstekende smaak. Uw vragen/klachten over de smaak kunnen we dus alleen maar ter kennisgeving aannemen. Mocht uw vraag/klacht vaker voorkomen, dan kunnen overwegen de desbetreffende lunch te schrappen of de receptuur aan te passen. Achteraf vergoeden doen wij echter niet.

U kunt een klacht indienen bij 'Biologische lunch' indien;
- u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers,
- de afhandeling van een bestelling niet verloopt als beschreven op onze website,
- de lunch bestelling in grote mate afwijken van wat u in alle redelijkheid zou mogen verwachten,
- hetgeen u besteld hebt niet overeenkomt met hetgeen u geleverd krijgt,
- u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld.

Wat doet ‘Biologische lunch' met uw vraag/klacht?
Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw vraag/klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw vraag/klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Hoe en waar kunt u uw vraag/klacht indienen?
U kunt uw vraag/klacht indienen door ons te mailen. Ook kunt u een schriftelijke vraag/klacht insturen naar:
Hapjes aan Huis / Lunch laten bezorgen
T.a.v. Klantenservice
De Bloemen 12
1902 GV CASTRICUM
klachten@Biologische lunch.nl

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Wanneer wordt de vraag/klacht niet behandeld?
Uw klacht wordt niet behandeld indien:
- U geen persoonlijke gegevens achterlaat.
- U geen handtekening plaatst onder uw brief.

Van wie en wanneer verneemt u een uitspraak?
Vanaf het moment van indienen van de vraag/klacht, mogen in beginsel niet meer dan 4 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw vraag/klacht heeft ontvangen. U ontvangt een brief van het hoofd van de afdeling klantenservice.

Afhandeling.
Op het moment dat 'Biologische lunch' uw vraag/klacht gegrond verklaart, heeft u volgens onze procedure recht op een vergoeding. Deze zal nimmer meer bedragen dan de prijs van de betreffende bestelling waarover u een vraag/klacht heeft ingediend. De vergoeding bestaat uit een tegoed-bon, die u later kunt gebruiken op onze site. Wij keren geen geld uit.

Heeft u een vraag of klacht, vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op.

 

Vragen of klachten












Ga naar:

<< terug

© 2023 biologischelunch.nl | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Vergaderlocatie | Links | Lunch